Marzena Machowska-Skiba

kierownik biura

DOŚWIADCZENIE:

Absolwentka Politechniki Rzeszowskiej na Wydziale Zarządzania, gdzie ukończyła specjalność współpraca i stosunki transgraniczne. Od 2017 roku absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, gdzie studiowała zarządzanie zasobami ludzkimi.

Ma za sobą dwuletnią pracę w międzynarodowej firmie, gdzie zajmowała się głównie bezpośrednią pracą z klientem oraz zarządzaniem personelem. Od 2014 roku pracuje w kancelarii GWP na stanowisku administracyjnym.

Zajmowała się bieżącą obsługą dokumentacji kancelarii, poprawnością realizacji zleceń, ewidencją oraz obiegiem dokumentów. Odpowiedzialna za prawidłowy przepływ informacji, a także za zarządzanie kalendarzem spotkań biznesowych oraz z klientami kancelarii, ich koordynację i organizację.

ROLA W KACELARII:

Obecnie w kancelarii GWP nadzoruje i koordynuje sprawy administracyjne. Odpowiada za tworzenie raportów i zestawień, prowadzenie dokumentacji księgowej oraz przygotowanie dokumentów dla księgowości i kadr. Zajmuje się również kontrolą płatności, w tym optymalizacją kosztów, ich rozliczaniem oraz dekretacją.

ZAINTERESOWANIA:

W czasie wolnym lubi oderwać się od rzeczywistości i zagłębić w fantastycznych światach literackich, filmowych oraz komiksowych. Z pasją oddaje się także sztuce kulinarnej.


Potrzebujesz konsultacji?

Zadzwoń lub napisz do mnie:
+48 61 640 38 18
Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.