Polityka Prywatności

serwisu internetowego www.kancelariagwp.pl

  Bezpieczeństwo danych osobowych Użytkowników jest dla nas ważne. Z tego właśnie powodu stale podnosimy poziom ochrony i dbamy o zgodność postępowania z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). Polityka prywatności zawiera najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych.   DANE ADMINISTRATORA Administratorem danych osobowych Użytkowników korzystających z serwisu jest GWP Grzesiek Wielgosz Piekarski Radcowie Prawni i Adwokaci spółka komandytowa, ul. 3 Maja 49c/6, 61-728 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001023680, REGON: 30251512400000, NIP: 7811887472.   Jak skontaktować się z Administratorem?
  1. Adres pocztowy: GWP Grzesiek Wielgosz Piekarski Radcowie Prawni i Adwokaci spółka komandytowa, ul. 3 Maja 49c/6, 61-728 Poznań;
  2. poczta elektroniczna: biuro@kancelariagwp.pl.
  ZAKRES PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników:
  1. dotyczące korzystania z serwis;
  2. podane w związku z nawiązaniem kontaktu z Administratorem, np. przez formularz kontaktowy, e-mail.
Zakres przetwarzanych przez Administratora danych osobowych jest różny i zależy od tego, z jakich usług korzysta Użytkownik, a także od udzielonych przez Użytkownika zgód.   CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez Administratora w poniższych celach:
  1. wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, w szczególności – umożliwienia korzystania z usług co będzie związane z realizacją umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1. lit. b RODO)
  2. wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków wskazanych przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  3. realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w szczególności – w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń albo obrony przed nimi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
W pozostałych przypadkach – dane będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Zakres oraz cel udzielonej zgody wskazany będzie w jej treści.   OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Okres przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest uzależniony od celu, w jakim są one przetwarzane i podstawy prawną przetwarzania, tj. jest to:
  1. okres, na jaki została udzielona zgoda, jeśli zgoda nie została udzielona na ustalony z góry czas – do czasu jej wycofania;
  2. czas potrzebny do wykonania umowy, w szczególności okres świadczenia przez Administratora na rzecz Użytkownika usług – do czasu rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
  3. okres wskazany przez przepisy prawa dot. przechowywania określonej dokumentacji lub konieczności wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych;
  4. okres, który jest niezbędny do obrony praw Administratora lub praw osób trzecich, w tym w celu dochodzenia roszczeń bądź ochrony przed nimi, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń;
    a także:
  5. w celu spełnienia zasady rozliczalności, tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będą one przechowywane przez okres, przez który Administrator zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
Po upływie najpóźniejszego z wyżej wymienionych terminów, dane osobowe Użytkownika zostaną przez Administratora trwale usunięte.   UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKÓW Dane osobowe Użytkowników możemy przekazywać:
    1. podmiotom zapewniającym wsparcie techniczne oraz informatyczne;
    2. osobom współpracującym z Administratorem na podstawie umów cywilnoprawnych, wspierającym bieżącą obsługę działań Administratora;
    3. dostawcom oprogramowania o charakterze biurowym;
    4. usługodawcom hostingowym;
    5. dostawcom zewnętrznej przestrzeni dyskowej (chmura);
  1. podmiotom lub organom, uprawnionym na podstawie przepisów prawa do pozyskania od Administratora danych Użytkownika lub ich przetwarzania oraz podmiotom, którym przekazanie danych będzie niezbędne w celu ochrony praw Administratora lub osób trzecich w tym, w celu dochodzenia roszczeń bądź ochrony przed nimi.
Dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.   ODMOWA PODANIA DANYCH OSOBOWYCH Podanie przez Użytkownika danych osobowych ma charakter dobrowolny – nie musi ich podawać. Należy jednak pamiętać, że odmowa ich podania może prowadzić do braku możliwości korzystania z serwisu lub niektórych jego funkcjonalności. Odmowa podania danych będzie prowadziła do uniemożliwienia realizacji celów wskazanych w tym dokumencie.   WYCOFANIE ZGODY W dowolnym momencie Użytkownik może skorzystać z prawa do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody będzie miało ten skutek, że Administrator nie będzie mógł przetwarzać danych osobowych Użytkownika w celach, które wymagały uzyskania jego zgody lub na realizację których zgoda została wyrażona. Wycofanie zgody może nastąpić poprzez złożenie stosownego oświadczenia w drodze kontaktu mailowego lub pisemnego.   PRAWA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH W związku z przetwarzaniem danych Użytkownika przysługuje mu szereg praw, które wymienione są poniżej. Należy pamiętać, że można z nich skorzystać wykorzystując drogi kontaktu wskazane w tym dokumencie. Są to:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (wskazane w art. 15 RODO, lub, jeśli znajduje to zastosowanie, art. 13 ust. 1 lit. f RODO);
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (wskazane w art. 16 RODO);
  3. prawo do usunięcia danych osobowych (wskazane w art. 17 RODO);
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (wskazane w art. 18 RODO);
  5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora (wskazane w art. 20 RODO),
  6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania:
    • z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika wobec przetwarzania dotyczących jego danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) (tj. przetwarzanie oparte o prawnie uzasadniony interes administratora, w tym profilowania na podstawie tych przepisów (wskazane w art. 21 ust. 1 RODO);
    • jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego (w tym profilowania) – w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim (wskazane w art. 21 ust. 2 RODO).
W celu realizacji powyższych praw, skontaktuj się z Administratorem. Jeśli Użytkownik uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami, może złożyć skargę do właściwego organu nadzorczego.   PROFILOWANIE W ramach serwisu, w odniesieniu do danych osobowych użytkowników nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz profilowanie.