Kredyty „frankowe”

Kancelaria GWP specjalizuje się w dochodzeniu roszczeń z umów kredytowych, powiązanych  z kursem waluty obcej  – w tym przede wszystkim z frankiem szwajcarskim (CHF). Zapewniamy profesjonalne poradnictwo prawne oraz opiekę w toku procesów sądowych.

Procesy są ukierunkowane na stwierdzenie nieważności umowy bądź też uznanie klauzul zawartych w umowie za abuzywne (niedozwolone), czyli „odfrankowienie umowy”.

Wyroki zapadające w sprawach prowadzonych przez Kancelarię GWP mogą prowadzić do:

• uwolnienia Cię od kredytu frankowego,
  • odzyskania kwot nadpłaconych rat kredytowych
  • umniejszenia Twoich zobowiązań kredytowych w przyszłości,
  • zwrotu dodatkowych kwot pobieranych przez banki, np. z tytułu ubezpieczenia niskiego wkładu własnego do umowy kredytowej.

Zdajemy sobie sprawę jak dużym obciążeniem dla naszych Klientów są umowy o kredyt powiązany z kursem waluty obcej, dlatego do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

TWOJA SYTUACJA:

• Twoje zobowiązania kredytowe wzrosło z powodu wzrostu kursu obcej waluty,
  • musisz spłacać zbyt wysokie raty, na których wysokość nie masz wpływu,
  • obawiasz się, że wysokość rat może się zwiększać w przyszłości,
  • jesteś już zmęczony śledzeniem prognoz na temat kursu franka szwajcarskiego,
  • masz poczucie, że zostałeś oszukany przez bank,
  • chcesz się uwolnić od kredytu we frankach szwajcarskich.

Nasze rozwiązanie:

• Zaradzimy Twoim problemom związanym z kredytem bankowym i skierujemy w Twoim imieniu pozew do sądu przeciwko bankowi o zapłatę. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, dlatego po przeanalizowaniu Twojej umowy i poznaniu Twojej sytuacji, powiemy Ci, co konkretnie możemy dla Ciebie zrobić i ile możesz na tym zyskać!

Nasi specjaliści